Skip to main content
Skip table of contents

ALMS Yardım Masası İletişim Aracını Öğrenelim.

Yazar: Advancity | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN


   İletişim Araçları menüsünün altındaki Yardım Masası yöneticilerin eğitmenler veya öğrenciler tarafından yaşadıkları sorunlara istinaden açılmış destek taleplerini görüntüleyecekleri yerdir. Yardım Masası açıldığında öncelikle tüm destek talepleri görüntülenecektir. Yönetici isterse açık, işlemdeki veya kapanmış destek taleplerini görüntüleyebilir.


   Destek talepleri kapatılabilir veya okundu olarak işaretlenebilir. Yönetici destek taleplerine tıklayarak detaylarını görüntüleyebilir. Taleplere dair detay istemek için talebin sahibine yanıt yazmak için de ilgili talebin görüntülenmesi buradan yapılacaktır.



Gerek görürse yönetici talepleri ilgili kişilere “Talebi Yönlendir” butonunu kullanarak atayabilir.



JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.