Yetkili Şifremi Sıfırlayabilir mi? / Hesabımı Aktif Edebilir mi?
Yazar: Kampüs365 | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN
Eğer kurumun yetkilisi siz değilseniz; şifrenizi sıfırlama ve hesabınızı aktif etme yetkisi sadece eğitim aldığınız kurum tarafından gerçekleştirilebilir.
Kampüs365 yetkilileri tarafından KVKK gereği şifre sıfırlama ve hesap aktif etme işlemleri talep etmeyiniz.
- Tarayıcınızdan kurumunuzun sınıf365 adresine gidin.
- Eğitmen veya yönetici kullanıcısı ile sisteme giriş yapın.
- Üst menüde yer alan katılımcılar düğmesine tıklayın.
- Sağ üstte yer alan detaylı ara düğmesine tıklayın.
- Açılan bölümde sol üstte yer alan kullanıcı adı metin kutusuna oturum adı girin.
- Bölümde sağ altta yer alan ara düğmesine tıklayın.
- Listelenen kullanıcılar arasından şifresini değiştirmek veya hesabını aktif etmek istediğiniz kullanıcı satırının en sağında yer alan seçenekler (üç nokta) düğmesine tıklayın.
- Açılan listede düzenle düğmesine tıklayın.
- Yeni şifre ve yeni şifre (tekrar) metin kutularına kullanıcı için yeni şifreyi yazın.
- Şifreyi kullanıcının kendisinin değiştirmesini istiyorsanız şifre sıfırlama e-postasını gönder düğmesine tıklayın.
- Hesap son geçerlilik tarihi metin kutusunda yazan tarihi silin.
- Web giriş izni özelliği seçim düğmesine tıklayarak aktif edin.
- Aktif hesap özelliği seçim düğmesine tıklayarak aktif edin.
- Pencerenin sağ altında yer alan kaydet düğmesine tıklayın.
- Kullanıcı şifresi değiştirdiniz ve aktif hesap yaptınız.