Skip to main content
Skip table of contents

Yetkili Şifremi Sıfırlayabilir mi? / Hesabımı Aktif Edebilir mi?

Yazar: Kampüs365 | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN

Eğer kurumun yetkilisi siz değilseniz; şifrenizi sıfırlama ve hesabınızı aktif etme yetkisi sadece eğitim aldığınız kurum tarafından gerçekleştirilebilir.

Kampüs365 yetkilileri tarafından KVKK gereği şifre sıfırlama ve hesap aktif etme işlemleri talep etmeyiniz.
  • Tarayıcınızdan kurumunuzun sınıf365 adresine gidin.
  • Eğitmen veya yönetici kullanıcısı ile sisteme giriş yapın.
  • Üst menüde yer alan katılımcılar düğmesine tıklayın.
  • Sağ üstte yer alan detaylı ara düğmesine tıklayın.
  • Açılan bölümde sol üstte yer alan kullanıcı adı metin kutusuna oturum adı girin.
  • Bölümde sağ altta yer alan ara düğmesine tıklayın.
  • Listelenen kullanıcılar arasından şifresini değiştirmek veya hesabını aktif etmek istediğiniz kullanıcı satırının en sağında yer alan seçenekler (üç nokta) düğmesine tıklayın.
  • Açılan listede düzenle düğmesine tıklayın.
  • Yeni şifre ve yeni şifre (tekrar) metin kutularına kullanıcı için yeni şifreyi yazın.
    • Şifreyi kullanıcının kendisinin değiştirmesini istiyorsanız şifre sıfırlama e-postasını gönder düğmesine tıklayın.
  • Hesap son geçerlilik tarihi metin kutusunda yazan tarihi silin.
  • Web giriş izni özelliği seçim düğmesine tıklayarak aktif edin.
  • Aktif hesap özelliği seçim düğmesine tıklayarak aktif edin.
  • Pencerenin sağ altında yer alan kaydet düğmesine tıklayın.
  • Kullanıcı şifresi değiştirdiniz ve aktif hesap yaptınız.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.