Sanal Sınıf Canlı Katıldığımda Görüntü Göremiyorum. Ne Yapmalıyım?
Yaşanan bu geçici problem için;
- Cihazlarınızı ve tarayıcılarınızı en güncel versiyonlara yükseltin.
- Masaüstü veya dizüstü bilgisayarlar ile Windows ve Apple seçeneklerini kullanarak sanal sınıflara katılın.
- Detaylı inceleme yapabilmemiz için sanal sınıf canlı katılımlarında problem yaşadığınız cihazı aşağıdaki bilgiler ile birlikte ue@kampus365.com mail adresine gönderin.
- Cihaz Marka Adı (Telefon Arka Yüzünde, Açılışında veya Ayarlar > Hakkında > Cihaz kısmında yazar.)
- Cihaz Modeli (Telefon Arka Yüzünde, Açılışında veya Ayarlar > Hakkında > Cihaz kısmında yazar.)
- Cihaz Adı (Ayarlar > Hakkında > Cihaz kısmında yazar.)
- Cihaz Sistem Sürümü (Ayarlar > Hakkında > Cihaz kısmında yazar.)
- Tarayıcı Adı (Kullandığınız tarayıcının bir yerinde bulunan üç noktaya tıklayarak hakkında düğmesine tıkladığınızda yazar.)
- Tarayıcı Sürümü (Kullandığınız tarayıcının bir yerinde bulunan üç noktaya tıklayarak hakkında düğmesine tıkladığınızda yazar.)
- Kurum Adını (Eğitim aldığınız kurum adını)
- Ders Adını (Sanal sınıfa katıldığınız dersin adı)
- Sanal Sınıf Adını (Sanal sınıfa katıl düğmesine tıkladığını satırda veya kartta yazar.)
- Sanal Sınıf URL'si (Sanal sınıfa katıldığınız tarayıcının üstünde bağlantı satırında yazan linki kopyalayarak elde edebilirsiniz. Ör; xyz.perculus.com/app/xyz....)
- Belirli Bir Kısımda Problem Varsa O Kısım (Örneğin; Mesajlaşma, Öğretmen Kamerası, Benim Kameram)
- Belirli Bir Zamanda Problem Olduysa O Zaman (Örneğin; 00:52:04 veya 01:02:11)