Ortak alana yüklenen veya paylaşılan doküman açılmıyor. Ne yapmalıyım?
Bilgisayardan ortak alana yüklenen veya paylaşılan doküman açılmıyor. Ne yapmalıyım?
- Diğer kullanıcıların dokümanı görüp görmedikleri konusunda bilgi alınız.
- Diğer kullanıcılara kamera açmaları için izni vererek onların kameralarını açmalarında sorun yaşayıp yaşamadıklarını gözlemleyiniz. Kullanıcının kamerası açılıyorsa başka bir kamera kullanılarak kamera açmaya çalışınız.
- Eğer görüyorlarsa ve yetki verdiğinizde doküman yükleyemiyorlarsa ue@advanvity.com.tradresine e-posta gönderiniz.
- "Windows Başlat" düğmesine tıklayınız. "Kamera" yazarak kamera uygulamasını açınız. Açılan uygulamada kendinizi gördüğünüzden emin olduktan sonra bir sonraki adıma geçiniz.
- "Windows Başlat" düğmesine tıklayınız. "Kamera gizlilik ayarları" yazarak kamera gizlilik ayarlarını açınız. Sayfanın aşağısında bulunan "Masaüstü uygulamalarının kameranıza erişmesine izin verin." bölümünde bulunun "Kapalı" durumunu "Açık" olarak değiştiriniz.
- Tarayıcının "url" bölümünde en solda bulunan "Kilit" simgesine tıklayınız. "Site ayarları" düğmesine tıklayınız. Açılan sayfada "İzinler" bölümünde bulunan "Kamera, mikrofon ve ses" yazılarının sağında bulunan açılır listeye tıklayınız. Açılan listede "İzin ver" düğmesine tıklayınız.
- Tarayıcınızı değiştirin. Google Chrome veya Microsoft Edge kullanabilirsiniz.
- Çerezlerle ilgili bir sorun yaşıyor olabilirsiniz. "CTRL+F5" kombinasyon düğmelerini kullanarak siteyi sıfırdan yükleyebilirsiniz.
- Sağ üstte bulunan pencere kapatma düğmesinin altındaki üç noktaya tıklayarak "Yeni gizli pencere" düğmesine tıklayınız. Çerezleri sıfırlamış ve tarayıcınıza eklediğiniz eklentileri görmezden gelmiş bir şekilde yeni bir sayfa ile oturuma giriş yapabilirsiniz. (Tarayıcınıza eklediğiniz eklentiler, birçok fonksiyonu engelleyebilir.)
- Bilgisayarınızı yeniden başlatabilirsiniz.
- Başka bir cihaz ile kamera açmayı deneyiniz.
Mobil cihazdan ortak alana yüklenen veya paylaşılan doküman açılmıyor. Ne yapmalıyım?
- Mobil cihazın kamera uygulamasından kamera açınız ve mobil cihazınızın kamerasının çalıştığından emin olunuz.
- Tarayıcı uygulamanızın uygulama ayarları bölümüne giriş yapınız. "Kamera, mikrofon ve depolama" izinlerini onaylı olarak ayarlayınız.
- Tarayıcınızı değiştirin. Google Chrome kullanabilirsiniz.
- Tarayıcınızın sağ üstünde bulunan üç noktaya tıkladıktan sonra "Geçmiş" düğmesine tıklayınız. "Tarama verilerini temizle" bağlantısına tıklayınız. "Zaman aralığı" yazısının sağında bulunan açılır listeye tıklayınız. "Tüm zamanlar" seçimini seçiniz. Aşağıda sıralanmış "Tarama geçmişi, Çerezler ve site verileri, önbelleğe alınan resimler ve dosyalar, kayıtlı şifreler, form otomatik doldurma verileri, site ayarlar vb.." sağında kutucuk mavi ve beyaz tikli değilse tıklayarak tik koyunuz. Sayfanın en altında bulunan "Verileri Temizle" düğmesine tıklayınız.
- Tarayıcınızın sağ üstünde bulunan üç noktaya tıkladıktan sonra "Yeni gizli sekme" düğmesine tıklayarak çerezleri sıfırlanmış bir sayfada oturuma giriş yapabilirsiniz. (Tarayıcınıza eklediğiniz eklentiler, birçok fonksiyonu engelleyebilir.)
- Tarayıcınızı kapatıp tekrardan açınız.
- Telefonunuzu yeniden başlatabilirsiniz.
- Tarayıcınızın sağ üstünde bulunan üç noktaya tıkladıktan sonra "Masaüstü Sitesi" düğmesine tıklayıp sayfayı yenileyin. Sağ üstte bulunan kamera simgesine tıklayınız.
- Tarayıcınızda izinleri engellemiş olabilirsiniz. Sağ üstte bulunan üç noktaya tıklayınız. Yuvarlak içinde ünlem simgesine tıklayınız. Karşınıza "Kamera - Engellendi, Ses - Engellendi, Bildirim - Engellendi, Ses - Engellendi vb.…" ibareler çıkıyorsa, "Site Ayarları" bağlantısına tıklayınız. İzinler bölümünde "Engelle" yazısı olan tüm yazılara tıklayınız. Açılan açılır pencerede "İzin ver" düğmesine tıklayınız.
- Tarayıcınızın sağ üstünde bulunan üç noktaya tıkladıktan sonra "Perculus 3 APK'sını aç" düğmesine tıklayınız. Oturumunuz apk içerisinde açılacaktır. Bu sorununuzu çözebilir.
- Tarayıcınızı kaldırıp tekrardan yükleyiniz.
- Başka bir aygıt kullanarak sisteme giriş yapmayı deneyebilirsiniz.