"Sistem saatiyle cihaz saati uyuşmuyor." hatası alıyorum. Ne yapmalıyım?
Yazar: Kampüs365 | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN
Cihazınızın saat dilimi "GMT+3 İstanbul" olarak ayarlı olup olmadığını kontrol etmenizi rica ederiz. Eğer otomatik saat güncelleştirmesini kapattıysanız açmanızı rica ederiz. Saatinizin güncel olduğundan emin olunuz. Arkadaşlarınız ile konuşup onların sisteme bağlanmalarında bir sorun yaşayıp yaşamadıklarını sormanızı rica ederiz. Eğer sadece siz bir sorun yaşıyorsanız başka bir cihaz ile sisteme giriş yapmayı denemenizi rica ederiz.
Tüm kontrolleri yaptıktan sonra yine de hata alıyorsanız, hatanın ekran görüntüsünü alarak
ue@kampus365.com e-posta adresine e-posta göndermenizi rica ederiz.