Mobil cihazlarda tarayıcıda derslerimi göremiyorum ne yapmalıyım?
Yazar: Kampüs365 | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN
Artık güncelliğini kaybetmiş mobil cihazlarda, cihaz işletim sistemi sürümlerinde ve tarayıcı sürümlerinde sorunlar yaşanabilir. Yapabilecekleriniz;
- Öncelikle kurumunuz ile sorunu paylaşın. Aynı sorunu yaşayan farklı kişilerin olup olmadığını kontrol etmelerini isteyin. Sorun aslında sorun olmayabilir. Ders içerisindeki aktivite, ders şubesi veya dersin düzenlenmesi, silinmesi veya sizin dersten ve şubeden çıkarılmanız olabilir.
- Başka bir tarayıcı kullanarak Eğitim365'e giriş yapmayı deneyin.
- Tarayıcınızı mobil uygulama marketlerinden güncelleyin.
- Cihaz işletim sistemi sürümünü, cihazınızın ayarlar > hakkında kısmından güncelleyin.
- Tüm denemeleri yaptıktan sonra veya ilk olarak Kampüs365 mobil uygulamamızı indirip kullanabilirsiniz.