Skip to main content
Skip table of contents

9.1.9. Link (Bağlantı) Aktivitesi / Teams Toplantısı (Eğitmen)

Yazar: Advancity | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN


   Dersi yönetme panelinden, Yeni Aktivite Ekle> Link Aktivitesi sekmeleri seçildiğinde, şube seçimi sayfasından sonra yeni link aktivitesi ekleme sayfası ekrana gelir.

  • Url, eklenecek link aktivitesinin bağlantı adresidir.

ALMS Microsoft Teams Toplantısı Nasıl Oluşturulur?

            Microsoft Teams çok katılımcılı toplantılar düzenlemenizi sağlayan video konferans platformudur. ALMS sistemi içerisinde yer alan Link (Bağlantı) Aktivitesinde link üreticisini Microsoft Teams olarak seçerek Microsoft Teams video konferans toplantısı oluşturabilirsiniz ve öğrencilerinizin dersler arasında yer alan toplantı aktivitesine tıklayarak toplantıya katılmalarını sağlayabilirsiniz.

Adım Adım Teams Toplantısı Oluşturalım:
Adım 1: Sisteme giriş yapın.
Adım 2: Dersinize giriş yapın.
Adım 3: Sağ bölümde yer alan Dersi Yönet > Yeni Aktivite Ekle > Link Aktivitesi düğmesine tıklayalım.
Adım 4: Sayfanın en üstünde yer alan Link Üreticisi > Yok (Açılır Menü)Microsoft Teams seçimini gerçekleştiriniz.
Adım 5: Açılan pencerede oturum aç düğmesine tıklayarak Microsoft oturumunuzu açınız.
Adım 6: Toplantı Bağlantısı Oluştur düğmesine tıklayınız.
Adım 7: Başlık Ekleyin ve toplantının başlama-bitiş tarihini belirledikten sonra "Oluştur" düğmesine tıklayınız. Toplantı oluşturuldu. Tamam düğmesine tıklayınız.
Adım 8: Tüm bilgiler otomatik olarak dolduruldu. Sayfanın en altında yer alan Kaydet düğmesine tıklayınız.
Adım 9: Oluşturduğunuz toplantı link aktivitesi olarak dersin içerisine eklenecektir. Toplantı zamanı geldiğinde aktiviteye tıklayınız.
Adım 10: Toplantıyı Microsoft Teams Uygulamasından veya Tarayıcıdan açabilirsiniz. Bu Tarayıcıda Devam Et düğmesine tıklayınız.
Adım 11: Kameranızı ve mikrofonunuzu kullanmanız için Teams'in kamera ve mikrofon kullanımına izin vermeniz gerekiyor. Sol üstte açılan İzin Ver düğmesine tıklayınız.
Adım 12: Teams kullanıcı adınızı giriniz ve Şimdi Katıl düğmesine tıklayınız.
Adım 13: Toplantıya katıldınız. Merhaba diyebilirsiniz.

Görsellerle Adım Adım İnceleyelim.
Adım 1: Sisteme giriş yapın.

Adım 2: Dersinize giriş yapın.

Adım 3: Sağ bölümde yer alan Dersi Yönet > Yeni Aktivite Ekle > Link Aktivitesi düğmesine tıklayalım.
Adım 4: Sayfanın en üstünde yer alan Link Üreticisi > Yok (Açılır Menü)Microsoft Teams seçimini gerçekleştiriniz.

Adım 5: Açılan pencerede oturum aç düğmesine tıklayarak Microsoft oturumunuzu açınız.

Adım 6: Toplantı Bağlantısı Oluştur düğmesine tıklayınız.

Adım 7: Başlık Ekleyin ve toplantının başlama-bitiş tarihini belirledikten sonra "Oluştur" düğmesine tıklayınız. Toplantı oluşturuldu. Tamam düğmesine tıklayınız.

Adım 8: Tüm bilgiler otomatik olarak dolduruldu. Sayfanın en altında yer alan Kaydet düğmesine tıklayınız.

Adım 9: Oluşturduğunuz toplantı link aktivitesi olarak dersin içerisine eklenecektir. Toplantı zamanı geldiğinde aktiviteye tıklayınız.

Adım 10: Toplantıyı Microsoft Teams Uygulamasından veya Tarayıcıdan açabilirsiniz. Bu Tarayıcıda Devam Et düğmesine tıklayınız.

Adım 11: Kameranızı ve mikrofonunuzu kullanmanız için Teams'in kamera ve mikrofon kullanımına izin vermeniz gerekiyor. Sol üstte açılan İzin Ver düğmesine tıklayınız.

Adım 12: Teams kullanıcı adınızı giriniz ve Şimdi Katıl düğmesine tıklayınız.

Adım 13: Toplantıya katıldınız. Merhaba diyebilirsiniz.

JavaScript errors detected

Please note, these errors can depend on your browser setup.

If this problem persists, please contact our support.