Yazar: Advancity | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN

Kullanım Videosu


     Kurumunuzun taleplerine daha hızlı bir şekilde çözüm getirmek ve sürecin takibini kolaylaştırmak için yeni bir yardım sistemine geçiş yaptık. Daha önce kullandığımız sistemde yer alan kullanıcı taleplerini ve e-posta adreslerini yeni sisteme aktardık.

     Bu nedenle müşterilerimizden ve talepte bulunacak kişilerden ilk önce kullanıcıları olup olmadığını kontrol etmelerini rica ederiz. Kullanıcı hesabınız yoksa içindekiler bölümündeki ilk başlıktan kayıt olma adımlarını öğrenebilirsiniz. Kullanıcı hesabınız var ve giriş yapamıyorsanız ikinci başlıktan parola sıfırlama adımlarını kullanarak parolanızı sıfırlayabilirsiniz.

Advancity Uygulama Destek Merkezine Nasıl Kayıt Olurum?

  1. Advancity Uygulama Destek Merkezi web adresine girin. (https://destek.advancity.com.tr/servicedesk)
  2. 'Kayıt Olun' düğmesine tıklayın.



  3. Açılan sayfada 'E-Posta' kutucuğuna e-posta adresinizi girin. 'Kayıt Ol' düğmesine tıklayın.



  4. E-Postanızı kontrol edin. Advancity Yardım Merkezinden gelen e-postaya tıklayın.



  5. Açtığınız e-postada 'Kaydol' düğmesine tıklayın.



  6. Açılan sayfada 'Ad Soyad' kutucuğuna adınızı ve soyadınızı girin.
  7. 'Parola' kutucuğuna parolanızı girin.
  8. Girdiğiniz parolayı 'Parolayı Göster' kutucuğunu işaretleyerek parolanızı kontrol edebilirsiniz.
  9. 'Kaydet ve Devam Et' düğmesine tıklayın.



  10. Advancity Uygulama Destek Merkezine Kayıt Oldunuz.



Advancity Uygulama Destek Merkezine E-Posta Adresim ile Kayıt Olamıyorum veya Parolamı Unuttum. Ne Yapmalıyım?



Kullanıcı adım ne?

     Kullanıcı adınız e-posta adresinizin '@' harfinden öncesidir. Öreneğin: 'yunusyalin@mail.com' e-posta adresi için kullanıcı adı 'yunusyalin' olarak sistemde kayıtlıdır.


  1. Advancity Uygulama Destek Merkezi web adresine girin. (https://destek.advancity.com.tr/servicedesk)
  2. 'Parolanızı mı unuttunuz?' bağlantısına tıklayın.



  3. 'Kullanıcı Adı' kutucuğuna kullanıcı adınızı girin. Kullanıcı adınız e-posta adresinizin '@' harfinden öncesidir. Öreneğin: 'yunusyalin@mail.com' e-posta adresi için kullanıcı adı 'yunusyalin' olarak sistemde kayıtlıdır.



  4. 'E-Posta ile Gönder' düğmesine tıklayın.



  5. E-Posta adresinize gelen e-postayı açın.



  6. 'Parolamı Sıfırla' düğmesine tıklayın.



  7. Açılan sayfada 'Yeni Parola' ve 'Onayla' kutucuklarına yeni parolanızı girdikten sonra 'Oluştur' düğmesine tıklayın.



  8. Artık 'Uygulama Destek Merkezi' sistemini kullanabilirsiniz. Nasıl kullanacağınızı öğrenmek için içindekiler bölümünde yer alan üçüncü başlığa tıklayınız.




Advancity Uygulama Destek Merkezini Nasıl Kullanırım?

  1. 'Ne konuda yardıma ihtiyacın var?' kutucuğuna sorunuzu yazın. Sorununuz hakkında hazırlanmış makale mevcutsa bularak yararlanabilirsiniz.



  2. Bulunan sonuçlara tıklayarak yardım makalelerini okuyabilirsiniz.



  3. Sizin için her zaman yeni yardım makaleleri hazırlıyoruz.



  4. Sorunuza yanıt bulamadıysanız, 'Uygulama Destek Merkezi' ana sayfasında bulunan uygulamalarımızdan kullandığınız uygulamaya tıklayın.



  5. Açılan sayfada 'Özet' kutucuğuna sorununuz hakkında kısa bilgi yazın.



  6. 'Açıklama' bölümüne  sorunuzu detaylandırarak yazın.



  7. Ekler bölümünde 'Seçin' düğmesine tıklayın.



  8. Dosya seçicisinden dosya seçtikten sonra '' düğmesine tıklayın.



  9. 'Oluştur' düğmesine tıklayın.



  10. Destek talebiniz yardım merkezimize ulaştı.



  11. Talebinizi kontrol etmek için 'Advancity Uygulama Destek Merkezi' adresine girin.
  12. Kullanıcı adı ve parolanızı girdikten sonra 'Giriş' yap düğmesine tıklayın.



  13. Sağ üstte bulunan 'Çağrılar' düğmesine tıkladıktan sonra, 'Tüm Çağrılar' düğmesine tıklayın.



  14. Çağrılarınız arasından oluşturduğunuz ilgili destek talebine tıklayın.



  15. Gelişmeler konusunda bilgi sahibi olabilir ve yorum yapabilirsiniz.