Ürün: İKampüs
Yazar: Advancity | Eğitim Teknoloğu – Yunus YALIN
Kılavuz: https://advancity.com.tr/files/IKampus-Okul_kurulumu_icin_izlenecek_adimlar.pdf

Adımları izleyerek sisteminizi sıfırdan başlayarak kullanılabilir hale gelecek şekilde oluşturabilirsiniz.

Adım-1: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Sistem Kurulum sayfasında bilgilerini girip kaydediniz.
Adım-2: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Logo Tasarım sayfasında bilgilerini girip kaydediniz.
Adım-3: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Okul işleyiş sayfasında bilgilerini girip kaydediniz.
Adım-4: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > KVKK ve Yardım Dokümanları sayfasında bilgilerini girip kaydediniz.
Adım-5: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Eğitim Kurumları Ayarları sayfasında kurumunuzun farklı illerde olan adlarıyla girip kaydediniz.
Adım-6: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Kampüs Ayarları sayfasında kurumun aynı ilde bulunan kampüslerini ekleyiniz. (Kampüs bilgilerini toplu olarak da ekleyebilirsiniz. Eğitim kurumu bilgisini “Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Eğitim Kurumları Ayarları” sayfasında eklediğiniz kurumlardan kurum adını kopyalayarak eklemelisiniz.)
Adım-7: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Okul Ayarları sayfasında kampüse bağlı olan okulları ekleyiniz. (Okul bilgilerini toplu olarak da ekleyebilirsiniz. Kampüs (Yerleşke) bilgisini “Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Kampüs Ayarları” sayfasında eklediğiniz kampüslerden kampüs adını kopyalayarak eklemelisiniz.)
Adım-8: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Sınıf Ayarları sayfasında okula bağlı olan sınıfları ekleyiniz. (Sınıf ve şube bilgilerini aynı şablondan toplu olarak da ekleyebilirsiniz. Okul bilgisini “Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Okul Ayarları” sayfasında eklediğiniz okullardan okul adını kopyalayarak eklemelisiniz.)
Adım-9: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Şube Ayarları sayfasında sınıfa bağlı şubeleri ekleyiniz. (Sınıf ve şube bilgilerini aynı şablondan toplu olarak da ekleyebilirsiniz. “Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Sınıf Ayarları” bölümünden indireceğiniz toplu excel şablonunda aynı sınıf adı ile birden fazla farklı şube ekleyebilirsiniz.)
Adım-10: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Yer Tanımı Ekle sayfasında bir kampüste yer alan toplantı salonu, spor salonu vs. gibi özel alanları ekleyebilirsiniz.
Adım-11: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Para Tipi Ayarları sayfasında para birimlerini ekleyebilirsiniz.
Adım-12: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Banka Ayarları sayfasında banka bilgilerini ekleyebilirsiniz.
Adım-13: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Ödeme Tipi Ayarları sayfasında ödeme tiplerinizi ekleyebilirsiniz.
Adım-14: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Sözleşme Bedeli Ayarları sayfasında tahsil edeceğiniz ücretleri ekleyebilirsiniz. Örneğin: Öğrenim Ücreti, Kıyafet Ücreti, Kırtasiye Ücreti vs.
Adım-15: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > İndirim / Burs Ayarları sayfasında öğrencinize/kursiyerinize uygulayacağınız indirimleri ve miktarlarını ekleyebilirsiniz.
Adım-16: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Okul Ücretlerini Tanımlama sayfasında okul için talep edilecek ücretleri ekleyebilirsiniz.
Adım-17: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Eğitim Yılı Zaman Tanımları sayfasında eğitim yılı ekleyebilirsiniz.
Adım-18: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Yıllık Eğitim Takvimi sayfasında çalışma yılı içerisinde aylık çalışma gün sayılarını ekleyebilirsiniz.
Adım-19: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Meslek Tanımlamaları > Meslek Grubu Ekle sayfasında meslek grubu ekleyebilirsiniz. (Meslek grubu tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/meslek-grubu-tanimlamalari-18098483.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-20: Sol Menü > Genel Tanımlamalar > Meslek Tanımlamaları > Meslek Ekle sayfasında meslek ekleyebilirsiniz. (Meslek alanı tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/meslek-alani-tanimlamalari-18098485.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-21: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > Kadro Tanımlamaları sayfasında kadro bilgisi ekleyebilirsiniz. (Kadro tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/kadro-tanimlamalari-18098445.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-22: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > Birim Tanımlamaları sayfasında kurumunuzda var olan birimleri ekleyebilirsiniz. (Akademik personel birim tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/akademik-personel-birim-tanimlamalari-18098451.html ve İdari Personel Birim Tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/idari-personel-birim-tanimlamalari-18098453.html sayfalarından yardım alabilirsiniz.)
Adım-23: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > Akademik Branş Tanımlamaları sayfasında kurumunuzda var olan akademik branşları ekleyebilirsiniz. (Akademik branş tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/akademik-brans-tanimlamalari-18098491.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-24: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > Sertifika Tipi Tanımlamaları sayfasında sertifika tipi ekleyebilirsiniz. (Sertifika tipi tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/sertifika-tipi-tanimlamalari-18098493.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-25: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > Personel Kontrol Maddesi Tanımlamaları sayfasında personelden istenen belgelerinin kontrolü için maddeler ekleyebilirsiniz. (Personel kontrol maddesi tanımlamaları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/personel-kontrol-maddesi-tanimlamalari-18098495.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-26: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > Resmi Tatil Ayarları sayfasında resmi tatil ayarları ekleyebilirsiniz. (Resmi tatil ayarları için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/resmi-tatil-ayarlari-tanimlamalari-18098497.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-27: Sol Menü > IK Modülü > Personel Tanımlamaları > İK Sabit Tanımları sayfasında ik sabit ücret tanımlarını ekleyebilirsiniz.
Adım-28: Sol Menü > IK Modülü > İzin Modülü > İzin Birim Yetkilisi Ekle sayfasında birimleriniz için personel izin yetkilisi ekleyebilirsiniz.
Adım-29: Sol Menü > IK Modülü > Personel Bilgileri > Personel Kimlik Bilgileri > Yeni Personel sayfasında yeni personel ekleyebilirsiniz.
Adım-30: Sol Menü > IK Modülü > Personel Excel İçeri Aktarma sayfasında toplu personel ekleme şablonunu indirip doldurduktan sonra sisteme yükleyerek personellerinizi toplu olarak ekleyebilirsiniz.
Adım-31: Sol Menü > Kayıt İşlemleri > Yeni Öğrenci Kaydı sayfasında yeni öğrenci ekleyebilirsiniz.
Adım-32: Sol Menü > Kayıt İşlemleri > Toplu Öğrenci Kaydı sayfasında toplu öğrenci ekleme şablonunu indirip doldurduktan sonra sisteme yükleyerek öğrencilerinizi toplu olarak ekleyebilirsiniz.
Adım-33: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Tanımlamaları > Ders Ekle sayfasında yeni ders ekleyebilirsiniz.
Adım-34: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Tanımlamaları > Ders Ekle > Toplu Ders Ekle sayfasında toplu ders ekleme şablonunu indirip doldurduktan sonra sisteme yükleyerek derslerinizi toplu olarak ekleyebilirsiniz.
Adım-35: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Tanımlamaları > Ders Seviyesi Ekle sayfasında öğretmenleriniz için ders seviyesi ekleyebilirsiniz. (Ders seviyeleri için: https://yardim.advancity.com.tr/aym/ikampus/secilebilir-sinif-seviye-tanimlamalari-18098466.html sayfasından yardım alabilirsiniz.)
Adım-36: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Saat Tanımlamaları > Ders Saati Ekle sayfasında sınıflarınız için ders saati ekleyebilirsiniz.
Adım-37: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Verilen Ders > Verilen Ders Ekle sayfasında öğretmenlerinizin verdikleri dersleri ekleyebilirsiniz.
Adım-38: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Verilen Ders > Verilen Ders Çoklu Ekle sayfasında öğretmenlerinizin verdikleri dersleri çoklu olarak ekleyebilirsiniz.
Adım-39: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Verilen Ders > Ders Seviyesi Öğrenci Atama sayfasında öğrencilerinizin ders ve seviyelerini ekleyebilirsiniz.
Adım-40: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Programı Kısıtları > Ders Programı Kısıt Ekle sayfasında öğretmen veya sınıf bazlı olumlu veya olumsuz gün kısıtlamalarınızı ekleyebilirsiniz.
Adım-41: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Programı sayfasında ders programlarını görüntüleyebilir ve yazdırabilirsiniz.
Adım-42: Sol Menü > Ders Programı Modülü > Ders Programı V2 sayfasında ders programlarında düzenleme yapabilirsiniz.
Artık sistemi kurdunuz. Diğer modüller ile içeriklerinizi ekleyebilirsiniz.


1. Eğitimlerde yer alan Dersler için Online Sanal Sınıflar Oluşturulması (Akıllı Uzem)



2. Eğitimler için Video İçerik Eklenmesi (Akıllı Video)


3. Eğitimler Dersler için Ödev Verme


4. Eğitimlerde Yer alan Dersler için Yoklama Alma


5. Eğitimlere Kayıt olan Öğrenciler için Öğrenci Özet Bilgi


6. Eğitim Programlarında yer alan Dersler için Ders Bazlı Duyuru Gönder


7. SMS Bilgilendirmesi Gönderme


8. Eğitimlerde Öğrenciler İçin Ön Kayıt Süreci ve Kayıt Bilgileri


9. Mobil App Mesajlaşma Sistemi


10. Mobil App Görünümleri (öğrenci ve eğitmen)