Not: Bu e-posta duyurusu "Advancity Sunucularında ALMS Kullanan Tüm Kurumlarımıza" gönderilmiştir. E-posta almadıysanız, ue@advancity.com.tr e-posta adresine kurumunuz, pozisyonunuz ve hangi konuyla ilgili e-postaları almak istediğinize dair e-posta gönderiniz.
Değerli Müşterimiz,

2021-2022 Güz dönemi sınavlarının sorunsuz geçmesi için aşağıdaki bilgilere ihtiyacımız bulunmaktadır. Vereceğiniz bilgiler sistemin daha verimli ve aksama olmadan çalışmasını sağlayacaktır.

Talep Ettiğimiz Bilgiler:
  • Sınav Adı
  • Sınav Tarihi
  • Sınav Saati
  • Sınav Oturumuna Atanmış Kullanıcı Sayısı


Beklentilerimiz:

  • Yapılacak sınavların en az bir hafta önceden açılıp hazır halede olması gerekir.
  • Sınavların başlama saatlerini ve günlerini farklı olarak ayarlanması gerekir. Örneğin; Bir sınavınız 09:00'da başlıyor ise diğer sınavlarınız sırayla 09:10, 09:25, 09:35, 09:50, 10;05... gibi ayarlamanızı rica ederiz.


Saygılarımızla sağlıklı günler dileriz.