Yazar: Advancity | Yazılım Destek Uzmanı – Yunus YALIN

  • ALMS web adresinize giriş yapınız.
  • Yönetici kullanıcı adınız ve parolanız ile sisteme giriş yapınız.
  • Sol tarafta yer alan listeden "Kokpit" düğmesine tıklayınız.
  • Açılan listeden "Tüm Ayarlar" düğmesine tıklayınız.
  • Orta bölümde yer alan "Yönetici Paneli" içerisinde yer alan yedinci düğme "Roller" düğmesine tıklayınız.
  • "Sistem Rolleri" sayfasında ana rollerin arasında yer alan "Eğitmen" rolünün altına yeni alt rol eklemek için sayfanın en altına ininiz.
  • "Yeni Rol Yarat" düğmesine tıklayınız.
  • Açılan açılır pencerede "Ad" bölümüne "Class_Teacher" adını giriniz.
  • "Temel Rol Tipi" açılır listesine tıklayınız.
  • Açılan listeden "Eğitmen" rol tipini seçiniz.
  • "Güvenlik Bağlamı"  açılır listesine tıklayınız.
  • Açılan listeden "Sınıf" seçimini yapınız.
  • "Değişiklikleri Kaydedin" düğmesine tıklayınız.
  • Yeni kullanıcı rolünüz tanımlanmış oldu.
  • Sayfada "Eğitmen" ana rolünü bulunuz.
  • Altında sıralanan roller arasında "Class_Teacher" rolünü bulunuz.
  • "Class_Teacher" yazısının üzerine tıklayınız.
  • Tanımlanmış rollerin sağ tarafında "Class_Teacher" rol ayar bölümü açılır.
  • "Aktivite" yazısının üzerine tıklayınız.
  • Açılan listede altıncı seçenek olan "Aktivite Silme" yazısının solunda duran "Evet" düğmesine tıklayarak "Hayır" olarak ayarlayınız.
  • Sayfanın en altında çıkan "Kaydet" düğmesine tıklayınız.


Bu sayede tüm sınıf eğitmenlerinde aktivite silme özelliği kaldırılmış oldu.


Daha sonra isterseniz tekrardan "Eğitmen - Class_Teacher" rolünde "Aktivite Silme" özelliğini aktif edebilirsiniz ve tekrardan eğitmenler ekledikleri aktiviteleri silebilirler.