Görevlendirmesi kaydedilen personelin bir sonraki aşamada P. Ek Bilgileri menüsüne tıklanarak personelin çalıştığı yerleşke (kampüs) veya yerleşkeler (kampüsler) tanımlanmalıdır. Bu tanımlama yapılmazsa personel o yerleşkeye ait hiç bir veriyi sistem üzerinden görme yetkisine sahip olamaz.





P. Ek Bilgileri menüsüne tıklandığında gelen sayfada öncelikle işlem yapılmak istenilen personelin bilgileri kontrol edilmeli (Ad Soyad, T.C. Kimlik No.) daha sonra kampüs seçeneğinden hangi kampüse ait veriler üzerinden yetki verilmek isteniyorsa o kampüs seçilip kaydet tıklanmalıdır.

Kurumunuza ait yeni kampüsleri sol menüde yer alan Genel Tanımlamalar menüsü altında yer alan Kampüs Ayarları ---> Kampüs Ekle alt menüsünden sisteme tanımlayabilirsiniz.