Yeni Personel bilgileri doldurulup kaydedildikten sonra ikinci yapılacak olan işlem Personele ait kurumunuzda üstlendiği tüm görevleri sisteme kaydedilmesi işlemidir.

Bunun için sol menüden P.Görevlendirmeleri menüsü tıklanmalıdır. Bu menü tıklandığında dikkat edilmesi gereken Ad Soyad bilgileri kısmında görevlendirmelerini kaydedeceğiniz personelin seçili gelmesidir. Burada işlem yapmak istediğinizden farklı bir personel varsa personel aradan ilgili personeli aratıp bilgilerini getirebilirsiniz.





Personele ait görevlendirmeleri kayıt altına alırken tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olarak doldurulması önem arz etmektedir. Birim, Kadro, Branş bilgilerinde kurumunuza uygun seçenekle bulunmuyorsa bunlar Personel Modülü altında yer alan Kadro, Birim ve Akademik Branş Tanımlamaları menüsünden sisteme tanımlanabilir.

Bir personele ait kurumunda kaç adet görevlendirme bulunuyorsa hepsini tanımlamalısınız. Bu görevlendirmelerden sadece bir adeti varsayılan (asil) görevi olabilir, diğerleri ek görevlendirme olacaktır.




Görevlendirmesi sona erdiği zaman o görev veya görevlere ait bitiş tarihinin görev düzenle düğmesi kullanılarak girilmesi gerekmektedir. Kurumunuzdan ayrılan bir personelin kullanıcısını pasife almak için atandığı tüm görevlendirmelere görev düzenle düğmesi kullanılarak bitiş tarihi girmeniz gerekmektedir.