1. Sistem içerisinde tüm bankaların banka kartı ve kredi kartı ile ister peşin ister taksitle kurumunuza ait tüm ücretleri tahsil edebileceğiniz online (etahsilat) sistemi bulunmaktadır. Bu sistem ile ister velinizin kredi kartını bloke ederek taksit yapabilir siniz istersen izde limiti yeterli olmayan velilerinize kredi kartı limite bloke koymadan sadece aylık taksitleri online ödeme emri vererek otomatik olarak tahsil edebiliyorsunuz.  Finansal maliyetleriniz azalıyor.

  2. Sahip olduğu öğrenci muhasebe sistemi ile öğrencilerinize ait ön kayıt, kayıt yenileme, yeni kayıt ve kayıt sonrası na ait tüm işlemleri yönetebilir, sözleşme hazırlayabilir, ödeme planı, tahsilat planı ve tahsilat işlemlerine ait tüm ön muhasebe kayıtlarını alabilirsiniz. Aynı zaman kullanmış olduğunuz Mikro, Netsis vb. Genel Muhasebe programlarına tüm bu kayıtları web servis entegrasyonu ile anlık olarak aktarabilir ve kayıtların doğruluğunu sağlayabilirsiniz.

  3. Okulunuzun güvenliğini sisteme entegre olan Akıllı Geçiş sistemi ile giriş çıkış kapılarına turnike geçiş sistemi yada kartlı geçiş sistemi tesis ederek (var olan sistemlerde iKAMPÜS’e entegre edilebiliyor), öğrenci, veli ve personelin kuruma giriş çıkışlarını kontrol edebiliyor, güvenliği sağlayabiliyorsunuz . Aynı zamanda öğrenci ve personelin devamlığını da kontrol edebiliyorsunuz.  Tüm bunları yetki verdiğiniz herkes anlık olarak sistem üzerinden takip edebilir.

  4. Yine sisteme entegre olan Akıllı Harcama sistemi ile okullarınızda fiziksel olarak para kullanımı kaldırabilirsiniz. Tüm öğrenci, personel ve veliler akıllı kartları ile kantin, kırtasiye veya diğer okul mağazalarında alışveriş yapabilirler. Veliler sistem üzerinden online olarak harçlık yükleyebilir, öğrencinin günlük, haftalık, aylık harcama miktarını kısıtlayabilir , satın limiti veya ürün kısıtı koyabilir tüm bunları anlık olarak sistem üzerinden takip edebilir.

  5. Diğer okul yönetim sistemlerinde bulunmayan Anaokulu Modü lü ile ilkokullarınızda bulunan anasınıflarında öğrencilerin günlük gelişimlerini online olarak takip edebilir , faaliyetleri ekleyebilir, anasınıfına özel rehberlik ve sağlık bilgilerini velilerden talep edebilir ve çocukların kişisel gelişimlerini izleyebilirsiniz.

  6. Sisteme entegre olan duyuru, sms modülü ile Halka İlişkilerinizi kolaylıkla yönetebilirsiniz.

  7. Velilerden doldurmasını talep ettiğiniz tüm rehberlik ve sağlık sistem üzerinden online olarak alabilirsiniz.

  8. Sistem üzerinden Eğitim Kurumlarına özelleştirilmiş bir İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi bulunmaktadır. Personelinizin tüm özlük dosyalarını, eğitim bilgilerini, sertifikalarını, maaş bilgilerini, görevlendirmelerini, atamalarını yani tüm personel işlerini sistem üzerinden entegre bir biçimde kullanabilirsiniz. Performans Değerlendirme modülü ile, çalışanlarınızın performansını amirleri online olarak değerlendirebilir ve raporlayabilir.

  9. iKAMPÜS ayrıca entegre olarak üzerinde bir Evrak Takip ve Yönetim Sistemi bulundurmaktadır. Okullar veya Kampüsler arası tüm iç yazışmalarınızı resmi olarak bu sistem üzerinden yapabilir, kayıt altına alabilir, arşivleyebilir ve kağıtsız bir okul yaratabilirsiniz.

  10. İster tek kampüs olsun isterse çoklu kampüs olsun eğitim kurumların en büyük problemi kısıtlı olan bütçeleri ile en verimli şekilde satın alma ve malzeme taleplerini yönetebilecekleri Malzeme Takip ve Satın Alma Sistemi barındırmaktadır. Bu sistem ile kurumlarınızın, personelinizin satın alma taleplerini yönetebilir, zimmet listes i oluşturabilir, okulun stok ve envanteri tutabilir, arıza, bakım onarım taleplerini alabilir, en önemlisi gelecek yıl için satın alma maliyetlerinizi öngörerek bütçenizin daha kolay oluşturabilirsiniz.

  11. Sisteme entegre olan Kütüphane Modülü ile kütüphanenizi dijital hale getirebilir, kitap rezerve, süre uzatma gibi işlemleri dijital olarak ve online olarak yapabilirsiniz.

  12. İKAMPÜS sistemine entegre Kurs Modülü ile hafta sonu, yaz kursu vb kurslarınızın kayıtlarını takip edebilir, bu kurslara ait ödemeleri online olarak tahsil edebilirsiniz.

  13. Artık günümüzde networking yani ağ kurma ve bundan ticari olarak faydalanma rekabette ön plana çıktığından, iKAMPÜS’e entegre olan Mezun Takip sistemi ile öğrencilerinizi okulunuzdan mezun olduktan sonra dahi takip edebilir, onlarla ilişki içerisinde kalarak gerek yeni öğrenci kayıtlarında gerekse diğer faaliyetlerde mezun öğrencilerinizden yararlanabilirsiniz.

  14. Çoklu Kampüs Yönetimi ile tüm kampüslerinizde yer alan okullara ait bilgileri görebilir, kontrol edebilir ve raporlayabilirsiniz.

  15. iKAMPÜS çok kapsamlı ve kurumun ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen bir Dinamik Rapor Sistemine sahiptir. Her an en güncel verilere ait raporları ister görsel, ister veri olarak tek bir tuşa tıklayarak web tabanlı, excel, pdf formatında alabilir yada istediğiniz şekilde kopyala bilirsiniz.

  16. Sadece yöneticiler için hazırlanmış görsel ve grafiksel raporlardan oluşan bir Yönetici Ekranı bulunmaktadır.

  17. Sistem içerisinde online etüt, sanal canlı ders yayını, online veli toplantısı , kampüs idarecileri arasında online toplantı ve kuruma özel video portal açarak tüm uzaktan eğitim ihtiyaçlarınızı gerçekleştirecek Uzaktan Eğitim Modülü barındırmaktadır.

  18. Sistem tamamen mobil uyumlu olup her türlü mobil cihazdan sistem kullanılabilir. IOS ve Android Uygulamalarına uygulama marketlerden erişilebilir.